حذف کلی دایرکت‌های اینستاگرام یکی از چالش‌هایی است که امروزه اکثر اشخاصی که به صورت جدی در این فضای مجازی فعالیت می نمایند، با آن روبرو هستند. همانگونه که می دانید دایرکت اینستاگرام یا direct message یک ویژگی عالی می باشد که از طریق آن افراد می توانند به صورت خصوصی با یکدیگر به مکالمه بپردازند. اما این بین اشخاصی نیز حضور دارند که از این پلتفرم تنها به عنوان یک پیام رسان استفاده می کنند که طبیعتا اینستاگرام برای آن سازماندهی نشده است. امروزه بسیاری از فروشگاه های فعال در این شبکه از طریق دایرکت اقدام به ثبت سفارش می کنند لذا همراه شدن این پیام ها با هرزنامه ها، پیام های تبلیغاتی و غیره می تواند مشکل ساز گردد. از همین رو در این بخش قصد داریم تا نحوه حذف کلی دایرکت های اینستاگرام را خدمتتان آموزش دهیم.

حذف کلی دایرکت های اینستاگرام از طریق ویژگی autoclicker

برای حذف کلی دایرکت های اینستاگرام شما دو گزینه دارید، در گام اول می توانید پیام های دایرکت را در گوشی خود حذف نمایید اما در مورد راه حل دوم، امکان حذف پیام ها از دایرکت طرف مقابل نیز وجود دارد.

1- حذف کلی دایرکت های اینستاگرام از صندوق ورودی دو طرف

اگر مایل هستید که حذف کلی دایرکت های اینستاگرام هم از صندوق پیام های شما و هم طرف مقابل انجام شود، لازم است تا بر روی پیام در اکانت دایرکت نگه داشته تا گزینه unsend message نمایش داده شود، سپس می توانید آن را انتخاب نمایید.

2- حذف کلی دایرکت های اینستاگرام از صندوق ورودی خود

برای این مورد لازم است تا صفحه چت اینستاگرام خود را باز نموده و پیام شخص مد نظر را انتخاب کرده و چند لحظه نگه دارید تا پیامی برایتان نمایش داده شود، در این بخش می توانید گزینه delete را انتخاب نموده و پیام را به صورت کلی از لیست اینباکس خود حذف نمایید.

روش حذف کلی دایرکت های اینستاگرام

گاها نیاز دارید که کل دایرکت های اکانت های اینستاگرام خود را حذف نمایید، در این شرایط می بایست یک نرم افزار شبیه ساز لمس گوشی برای خود نصب کنید. AutoClicker بهترین نرم افزاری است که می تواند در این راستا به شما کمک نماید. برای استفاده از آن لازم است تا ابتدا این نرم افزار را دانلود نموده و بر روی گوشی خود فعال نمایید، سپس هر دو برنامه اینستاگرام و AutoClicker را باز کنید.

مرحله 1

پس از باز نمودن AutoClicker بر روی enable کلیک کرده و سپس Multi-Targets Mode را انتخاب نمایید.

روش حذف کلی دایرکت های اینستاگراممرحله 2

در این مرحله می بایست گوشی را به حالت Airplane برده و برنامه اینستاگرام خود را باز نمایید، در این حالت باید ابزار برنامه AutoClicker را در سمت چپ صفحه مشاهده کنید.

مرحله 3

سپس بر روی + سبز رنگ کلیک کنید و کل مکالمات مد نظر خود را انتخاب نمایید. در گام بعد می بایست با کلیک بر روی دایره AutoClicker گزینه delete را انتخاب کنید. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید یک دستور ایجاد نمایید که به صورت دوره ای پیام های دایرکت اینستاگرام شما را به صورت کلی حذف نماید.

نحوه حذف کلی دایرکت های اینستاگرام

برای خواندن آموزش های بیشتر به وبلاگ فالوورسیتی مراجعه کنید.

 

منابع:
https://www.getdroidtips.com/delete-instagram-direct-messages/
https://social.techjunkie.com/delete-all-instagram-direct-messages/