پرسش و پاسخ‌هایی در مورد استفاده از اینستاگرام وکاربردهای آن – اینستاگرام یکی از پرکاربردترین و پر استفاده ترین اپلیکیشن های شبکه مجازی می باشد که امروزه همه ی کسانی را که میشناسیم در اینستاگرام یک اکانت را برای خود ایجاد کرده است که برخی از افراد برای کسب و کار خود این اکانت ها را فعال می کنند اما در نظر داشته باشید که شما باید با تولید محتوا و قوانین و تنظیم اینستاگرام آشنا باشید تا بتوانید به خوبی از طریق پیج اینستاگرام خود محصولی را به فروش برسانید و یا تفکر و ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید‌.

در این متن قصد داریم تا برخی از سوال های رایج درباره اینستاگرام‌ را برای شما قرار می دهیم تا بتوانید شما به راحتی از اینستاگرام جهت رونق کسب و کار خود بهره‌مند شوید.

پرسش و پاسخ‌هایی در مورد استفاده از اینستاگرام

کامنت های اینستاگرام را چگونه فیلتر کنیم؟

پرسش و پاسخ‌هایی در مورد استفاده از اینستاگرام – یکی از امکاناتی که برنامه اینستاگرام در اختیار کاربران قرار داده است این است که می‌توانند کامنت های دریافتی را فیلتر کنند اگر میخواهید کامنت های دریافتی را فیلتر کنید ما در ادامه به شما آموزش خواهیم داد.
برای غیر فعال کردن تماس های دریافتی به بخش پروفایل اکانت خود بروید و گزینه Comments را انتخاب کنید.
با فعال کردن گزینه Hide lnappropriate Comments شما می توانید با فعال کردن این گزینه کامنت های دریافتی را فیلتر نمائید .در نظر داشته باشید که این گزینه به صورت اتوماتیک عبارات پیشرفت توسط اینستاگرام تعریف می‌شود فیلتر می شود اگر شما به عبارت دیگر مورد نظر خود دارید می توانید توسط گزینه Custom Keywords عبارت مورد نظر خود را اضافه کرده تا فیلتر شود و در آخر گزینه Done را بزنید تا تمامی تغییرات ذخیره شود.
شما با انجام این مراحل می توانید کامنت های اینستاگرام را فیلتر نمایید اما به محض اینکه این گزینه را غیرفعال کنید تمامی کامنت هایی که گذاشته شده را به حالت اصلی بازگشته و قابل نمایش می باشد.

اگر درخواست موافقت کاربری را به اشتباه اینستاگرام قبول کردیم چه اقدامی انجام دهیم؟

شما می توانید به پروفایل شخص مورد نظر بروید و وی را بلاک کنید در نظر داشته باشید که پس از بلاک کردن فرد مورد نظر هیچ گونه اعلام یا نوتیفیکیشنی از اکانت شما دریافت نخواهد کرد.

هشتگ چیست و به چه صورت در اینستاگرام استفاده می شود؟

هشتگ ها در واقع همان عبارت هایی هستند که شما با استفاده از آن می توان این موضوع اصلی خود را در پست اینستاگرام مشخص کنید.
مثلاً شخصی که در زمینه سالن زیبایی فعالیت می‌کند می‌تواند هشتگ سالن زیبایی بگذارد. در این صورت اگر اکانت شما عمومی باشد اگر در قسمت سرچ شخصی سالن زیبایی سرچ کند تمامی عکسها و اطلاعاتی که شما در اینستاگرام آپلود کرده را در لیست ارائه می‌دهد.

از طریق سایت اینستاگرام چه کسانی قادر خواهند بود تا پروفایل کاربر را مشاهده نمایند؟

سایت اینستاگرام نیز مانند اپلیکیشن اینستاگرام عمل می‌کند یعنی اگر پروفایل شما به صورت عمومی باشد و تمامی افرادی که پست های شما را می توان مشاهده کنند پروفایل شما را نیز میتوانند مشاهده کنند اما اگر پروفایل اینستاگرام شما به صورت خصوصی باشد شما به آنها اجازه مشاهده پستهای خودتان را داده اید می توانم پروفایل شما را نیز مشاهده نمایند.

چگونه میتوان عکس پروفایل یا بیوگرافی اکانت اینستاگرام خود را مخفی کرد؟

هیچ راهی برای اینکه شما بتوانید بیوگرافی و عکس پروفایل خود را مخفی کنید وجود ندارد اگر شما تمرینات کسی عکس پروفایل شما و بیوگرافی شما را ببیند برای پروفایل عکس همچنین از نوشتن بیوگرافی صرف نظر کنید.

پست هایی را که شما در اینستاگرام لایک کرده اید را چه کسانی می توانند ببینند؟

اگر شما کسی را لایک کنید نام کاربری شما به لیست افرادی که لایک کرده اند قرار می گیرد هر فردی را بتواند مشاهده کند شما را نیز به راحتی میتوانند مشاهده کنند که آن پست را لایک کرده اید و همچنین فالوورهای شما در اینستاگرام در بخش اکتیویتی به راحتی قادر به مشاهده پست های لایک کرده شما می باشند.

در مطالب فوق برخی از سوالاتی که در اینستاگرام ممکن است برای شما پیش آید را قرار دادیم تا با مطالعه بتوانید به راحتی از این اپلیکیشن استفاده نمائید و اگر شما در این زمینه نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.