برخی از افراد تمایل دارند پروفایل‌های خاص و جذاب برای اینستاگرام داشته باشند. یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید در این اپلیکیشن، خاص و منحصر به فرد به نظر برسید تغییر فونت بیو و استوری است. در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که چگونه می‌توانید با تغییر فونت در قسمت بیوگرافی و یا استوری اینستاگرام پیج جذاب‌تری داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

اپلیکیشن اینستاگرام امکانی برای تغییر فونت برای کاربران در نظر نگرفته است. البته اخیرا تعدادی فونت برای استوری به اپلیکیشن اضافه شده است اما کابران به دنبال یافتن فونت‌های جذاب‌تر هستند. ترفند‌های تغییر فونت بسیار ساده هستند. سایت‌های و نرم افزارهای بسیاری هستند که کار تغییر در فونت اینستاگرام را برای شما آسان کرده‌اند.

در این مطلب بهترین سایت‌ها و نرم افزارهای تغییر فونت را به شما معرفی خواهیم کرد.

سایت IGfonts برای تغییر فونت بیو و استوری 

یکی از وب سایت‌هایی که فونت‌های گوناگونی در اختیار کابران قرار داده است، سایت IGfonts است که می‌توانید با مراجعه به آن به تعداد زیادی از فونت‌هایی که اینستاگرام آن‌ها را پشتیبانی می‌کند به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

برای تغییر فونت بیو و استوری اینستاگرام ابتدا وارد سایت شده و سپس متنی را که می‌خواهید فونت آن را تغییر دهید در کادر اول تایپ کنید. خواهید دید که یک کادر جدید ایجاد می‌شود که در آن می‌توانید متن خود را با فونت‌های مختلف ببینید. فونت مورد نظر را ار داخل کادر کپی کرده و سپس در بیو یا استوری وارد کنید.

 برای تغییر فونت بیو و استوری سایت Font Generator مناسب است.

در سایت Font Generator عبارتی که می‌خواهید فونت آن را عوض کنید را در کادر خالی تایپ کنید. زیر آن فونت‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید را مشاهده خواهید کرد. سپس روی دکمه go کلیک کنید تا کل عبارت را برایتان نشان دهد. سپس متن را کپی کرده و در قسمت بیو یا استوری وارد کنید.

سایت instafonts

فونت بیو و استوری را از  سایت instafonts بخواهید

سایت instafonts هم برای تغییر فونت بیو و استوری عملکردی مشابه با سایت‌های قبلی دارد. فقط کافیست متنتان را داخل کادر تایپ کرده و خروجی را کپی کنید و در اینستاگرام جای‌گذاری کنید.

سایت lingojam 

سایت lingojam از معتبرترین سایت‌ها برای تغییر در فونت اینستاگرام می‌باشد. برای تغییر فونت بیو و استوری عبارت مورد نظر را در کادر سمت چپ تایپ کنید. در سمت راست متن خود را با فونت‌های مختلف مشاهده خواهید نمود.

سایت metatags

از جذاب‌ترین سایت‌ها برای ایجاد تغییر در فونت بیو و استوری است که عملکرد آن مشابه با بقیه سایت‌هاست و تفاوتی که دارد این است که عبارت تایپ شده را می‌توانید با فونت‌های مختلف ببینید و هرکدام که باب میلتان بود را انتخاب کنید.

نرم افزار Font for Intagram

نرم افزار Font for Intagram

از برنامه‌های محبوب در زمینه تغییر فونت بیو و استوری اینستاگرام است. فونت‌های متنوعی برای شما در نظر گرفته شده است که به راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

نرم افزار cool fonts for Instagram

دارای ۱۴۰ فونت مختلف و جذاب است. فونت‌های موجود در این برنامه نه تنها برای اینستاگرام قابل پشتیبانی است. بلکه می‌توانید آن را برای شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز استفاده کنید.

نرم افزار Canva

با نصب این برنامه با یک تیر سه نشان می‌زنید. نه تنها قابلیت ایجاد فونت‌های مختلف برای اینستاگرام را دارد بلکه می‌توان گفت یکی از برنامه‌های فوق حرفه‌ای برای ساخت عکس و ویدئوهای جذاب برای اینستاگرام است. با این برنامه برای پست و استوری عکس و کلیپ زیبا و جذاب تهیه کنید و فونت نوشته‌های خود را تغییر دهید.

کلام پایانی

در این مطلب سایت‌ها و نرم افزارهای معتبر در زمینه تغییر فونت بیو و استوری اینستاگرام را به شما معرفی کردیم. اگر تغییر فونت برای شما سرگرمی جذابی است و همیشه دوست دارید یک پروفایل خاص داشته باشید توصیه ما به شما دانلود نرم افزارهای معرفی شده است. اما اگر برای تنوع می‌خواهید فونت اینستاگرام را تغییر دهید فقط کافی است وارد یکی از سایت‌های معرفی شده در مطالب قبل شوید و فونت دلخواه خود را در آن‌ها پیدا کنید.