حتما برای شما پیش آمده است که کنجکاو شوید که تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام خود را بدانید. این که در چه تاریخی شروع به فعالیت در این فضای مجازی کرده‌اید خالی از لطف نیست. چرا که یک اکانت هر چه از تاریخ ساختش بگذرد اصالت بیشتری خواهد یافت. اگر اکانت شما یک صفحه شخصی است با بازیابی تاریخ ساخت اکانت حتما خاطرات زیادی را مرور خواهید کرد. اما اگر یک صفحه تجاری و یا سرگرمی دارید، شرایط متفاوت خواهد بود. سن اکانت شما می‌تواند قیمت آن را افزایش داده و اعتبار بیشتری به فعالیت شما در این فضا ببخشد. اما این سوال مطرح است که آیا جایی وجود دارد که تاریخ ساخته شدن اکانت اینستاگرام در آن ثبت شده باشد؟

نحوه تشخیص تاریخ شروع فعالیت در اینستاگرام

برای تشخیص تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام کار سختی در پیش ندارید. کافی است که وارد اکانت اینستاگرام خود شده و گزینه سه خط را انتخاب کنید. حالا وارد تنظیمات اکانت اینستاگرام شوید.

 

  • حال باید گزینه security را انتخاب کنید. در این قسمت گزینه‌هایی قرار داد که به افزایش ایمنی صفحه اینستاگرام کمک می‌کنند.

  • حال نوبت به گزینه Access Data می‌رسد.

  • در این قسمت به وضوح تاریخ ساخته شدن اکانت اینستاگرام شما را ثبت نموده‌اند.

تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام در نسخه وب

اگر مجبور هستید که اکانت اینستاگرام خود را از صفحات کامپیوتری باز کنید نگران نباشید  تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام در این نسخه هم امکان پذیر است. این کار هم چندان پیچیده و سخت نیست.

وارد اکانت خود در سایت اینستاگرام شوید. در قسمت بالای صفحه یک چرخ دنده می‌بینید که در واقع صفحه تنظیمات اکانت شما است.

 

اگر روی گزینه Privacy and Security کلیک کنید صفحه تنظیمات امنیتی اکانت خود را باز کرده‌اید.

 

حال با کلیک روی View Account Data می توانید تمام اطلاعات اکانت خود از جمله  تاریخ ساخته شدن اکانت اینستاگرام را ببینید.

ایمیل ساخت اکانت اینستاگرام را چک کنید

یکی از روش‌های نه چندان شدنی پیدا کردن تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام بررسی ایمیلی است که برای ساخت اکانت به اینستاگرام داده‌اید. اگر ایمیل خود را پاکسازی نکرده باشید حتما ایمیل خوشامدگویی اینستاگرام را پیدا کرده و تاریخ شروع به فعالیت را پیدا می‌کنید.

بیشتر بخوانید: افزایش بازدید استوری اینستاگرام با 5 ترفند جادویی و ساده

چگونه تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام دیگران را ببینیم؟

تا اینجا توانستیم به شما کمک کنیم که تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام خودتان را بیابید. اما در ادامه می‌خواهیم به شما آموزش دهیم تا بتوانید تاریخ ساخته شدن اکانت دیگران را مشاهده کنید. قدیمی بودن یک اکانت اینستاگرام شاید نشانه خوب بون اکانت نباشد. اما نشان می‌دهد که این اکانت مدتها است که با قوانین اینستاگرام فعالیت دارد و تا کنون خلاف قانون عمل نکرده است. البته بد نیست بدانید که تنها اکانت‌هایی این قابلیت را دارند که تعداد اعضای آن بالای 10k باشد. این امکان تنها برای افراد مشهور و فروشگاه‌های بزرگ مقدور است.

  • وارد اکانتی شوید که تصمیم دارید تاریخ شروع به فعالیتش را بدانید.

 

  • یکی از پست‌ها را باز کنید و گزینه سه نقطه را انتخاب کنید.

 

  • حال با وارد شدن به گزینه about this account می توانید تاریخ شروع به کار اکانت را تشخیص دهید.

 

  • این نشان می دهد که خانم علیدوستی در تاریخ 14 دسامبر 2013 در نرم افزار اینستاگرام فعالیت خود را آغاز نموده است.

 

 

برای پیدا کردن تاریخ باساخت اکانت اینستاگرام از ابزار استفاده کنید

ابزارهای زیادی برای یافتن تاریخ شروع فعالیت شما و دیگران در اینستاگرام وجود دارد. اینکه بتوانید تاریخ شروع به کار یک اکانت را بیابید از آنجایی مهم است که می توان بین زمان فعالیت فرد در اینستاگرام و تعداد فالورها رابطه ای یافت. حتما در طول یک ماه فعالیت نمی توان 10k فالوور جمع کرد و حتما تعداد زیادی از اعضای این صفحه فیک هستند. در میان تعداد زیاد ابزارهای موجود در بازار که به یافتن تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام کمک می کنند یکی از بهترین ها ابزار IG Age checker است.

  • وارد سایت Instagram Age Check شوید. این سایت را می توانید با گوشی و لپتاپ و … باز کنید.
  • با باز شدن این صفحه لینکی مشاهده می کنید با این مضمون CLICK to access the tool.

  • ممکن است صفحه ای که باز می شود ناامن باشد اما نگران نباشید. و محدودیت اعمال شده را بردارید تا صفحه مورد نظر باز شود.
  • بعد از باز شدن صفحه باید اکانتی که می خواهید تاریخ ساخته شدن اکانت اینستاگرام آن را بیابید را بدون @ وارد کنید. باید Captcha را حل کنید و روی دکمه “CHECK AGE” کلیک کنید.
  • بعد از باز شدن صفحه جدید می‌توانید زمان شروع فعالیت اکانت اینستاگرام را پیدا کنید.

این ابزار به صورت کاملا رایگان و بدن نیاز به دانلود و در کمترین زمان تاریخ مورد نظر را نمایش می‌دهد. از این رو روش مناسبی به نظر می‌رسد.