چگونه با رفتن به اکسپلور اینستاگرام پیچ خود را رشد دهیم؟ در این مقاله به این موضوع پرداخته می‌شود.

امروزه اینستاگرام به شکلی دنیای مجازی را در دست خود گرفته که به نظر می‌رسد راه رسیدن به اکسپلور همان راه اصلی رسیدن به موفقیت باشد. اگر شما هم کسب و کاری در اینستاگرام دارید یا با هر هدف دیگری، به طور جدی در این فضا فعالیت می‌کنید، به خوبی اهمیت رفتن به اکسپلور اینستاگرام را درک می‌کنید. اما بهتر است زیاده گویی را کنار بگذاریم و ببینیم از چه راه‌ها و روش‌هایی می‌توان به اکسپلور رفت و در برابر دید هزاران مخاطب جدید قرار گرفت. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا راه‌های رفتن به اکسپلور را برای شما توضیح دهیم.

معرفی 4 راه رفتن به اکسپلور اینستاگرام

برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام راه‌ها و ترفندهای گوناگونی وجود دارد که البته همه آن‌ها آسان و ساده هستند. کافیست با یک برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری مداوم، این ترفندها را به طور منظم و مداوم انجام دهید.

راه های رفتن به اکسپلور

یک: برای رفتن به اکسپلور  از همه امکانات اینستاگرام استفاده کنید

اجازه بدهید به عنوان اولین راه رسیدن به اکسپلور به استفاده از تمام امکانات این نرم افزار جادویی اشاره کنیم. اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تصاویر و فیلم‌های خود را به اشتراک بگذارید، استوری‌های 24 ساعته منتظر کنید، به صورت لایو با مخاطب‌های خود صحبت کنید، ویدئوهای بلند خود را به صورت IGTV در پیج خود قرار دهید و … حتماً شما هم از تمام این امکانات باخبر هستید ولی از چند مورد آن  به عنوان ترفند رفتن به اکسپلور استفاده می‌کنید؟ بی‌پروا باشید و از همه شانس‌هایی که در اختیار شماست استفاده کنید. استفاده از امکانات مختلف یعنی دیده شدن بیشتر، تعامل بیشتر و در نتیجه شانس بیشتر برای رفتن به اکسپلور اینستا. از همین امروز شروع کنید.

دو: اکسپلور محتوای هوشمندانه می‌خواهد

 آموزش رفتن به اکسپلور

 

 دومین راه رسیدن به اکسپلور، توجه به محتوا است. البته منظور از محتوا تنها پست نیست، بلکه در ساخت استوری‌های پیج هم دقت زیادی به خرج دهید. زیرک باشید و سعی کنید در پست‌ها و استوری‌ها به نحوی مخاطب را به واکنش و تعامل ترغیب کنید. ساده‌ترین راه برای این کار استفاده از یک سؤال جذاب یا بحث در مورد موضوعی چالش برانگیز است. اگر در همان چند ساعت اول که پست خود را در صفحه گذاشته‌اید، واکنش‌های زیادی از مخاطبان دریافت کنید، شانس شما برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام چند برابر می‌شود.

سه: شرط بودن در اکسپلور فعالیت منظم و مداوم داشتن است

اگر به صورت مداوم در اینستاگرام فعال باشید، پست منتظر کنید، برای پست‌های مخاطبان‌تان کامنت‌های معنی‌دار و ترجیحاً طولانی بگذارید، به استوری‌های آن‌ها جواب دهید و … به راحتی راه رسیدن به اکسپلور را برای خود باز می‌کنید. مطمئن باشید آموزش رفتن به اکسپلور همین نکات ساده اما مهم است که اگر آن‌ها را جدی بگیرید بعد از مدتی نتیجه خوبی دریافت خواهید کرد.

چهار: هشتگ، هشتگ و هشتگ!

رفتن به اکسپلور با هشتک

اگر این سؤال مدام در ذهن شماست که “چگونه به اکسپلور برویم؟” هشتگ‌ها را جدی بگیرید. اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد از حداکثر 30 هشتگ در پست خود استفاده کنید. البته لازم نیست تمام این 30 جایگاه را پر کنید. مهم این است که به صورت صحیح از هشتگ‌ها استفاده کنید تا راه رسیدن به اکسپلور برای شما آسان شود. حتماً دقت داشته باشید هشتگ‌هایی را به کار ببرید که مرتبط با محتواهای شما باشد و هشتگ‌هایی متنوع برای پست‌ها انتخاب کنید. لازم نیست تمام هشتگ‌ها 100 هزارتایی باشند. حتی هشتگ‌های کوچک نیز برای دیده شدن شما مؤثر هستند.