درست است که انتشار پست اصلی‌ترین فعالیت در اینستاگرام به نظر می‌رسد اما تمرکز روی افزایش بازدید استوری اینستاگرام، می‌تواند به دیده شدن پیج شما بیشتر کمک کند. شاید ابتدا فکر کنید این جمله کمی عجیب است، اما آمار و ارقام نشان می‌دهد استفاده صحیح از قابلیت استوری تأثیر بزرگی روی موفقیت پیج دارد. به همین دلیل است که صاحبان پیج‌های کسب و کار، خیلی از مواقع بیشتر از آن که پست بگذارند، به استوری‌های پیج شان اضافه می‌کنند. به نظر می‌رسد تصاویر و فیلم‌هایی که در استوری منتشر می‌شوند به خوبی می‌توانند توجه بیننده را به پیج و محتوای اصلی جلب کنند. با این حساب افزایش بازدید استوری اینستاگرام یعنی کم به دیده شدن بیشتر پیج و در مورد پیج های کاری، فروش و درآمد بیشتر.

حال سؤال این است که چگونه بازدید استوری را زیاد کنیم به طوری که بازدید از پیج نیز بالا برود؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به معرفی ترفندهایی ساده و کاربردی برای افزایش بازدید استوری بپردازیم.

افزایش بازدید استوری

5 ترفند ساده برای آموزش افزایش بازدید استوری اینستاگرام

شاید بسیاری از ما این نکته را بدانیم که بالا بردن بازدید استوری اینستاگرام به دیده شدن پیج‌مان کمک می‌کند. خصوصاً اگر از پیج اینستاگرام خود برای توسعه کسب و کارتان استفاده می‌کنیم، اهمیت این موضوع برای ما بیشتر است. اما بسیاری از ما هنوز نمی‌دانیم چگونه بازدید استوری را بالا ببریم. این 4 ترفند جادویی می‌تواند پاسخ سؤال ما باشد:

ترفند اول: استفاده از امکانات اینستاگرام در بخش استوری

حقیقت این است که اینستاگرام امکانات بسیاری در اختیار ما و شما گذاشته است تا استوری‌هایی جذاب خلق کنیم. کافیست کمی وقت بگذاریم و از این امکانات به شکلی صحیح و خلاقانه استفاده کنیم. ساده‌ترین آن ها می‌تواند استفاده از هشتگ و منشن در استوری باشد که آسان‌ترین روش افزایش بازدید استوری اینستاگرام به حساب می‌آید. همچنین استوری قابلیتی به نام لوکیشن دارد که موقعیت مکانی شما را ثبت می‌کند. استفاده از استیکرها و انیمیشن‌های اینستا نیز یکی از راه‌های افزایش بازدید استوری و جذاب‌تر کردن آن است.

ترفند افزایش بازدید استوری اینستاگرام

ترفند دوم: انتشار استوری در زمان های طلایی

دومین ترفند افزایش بازدید استوری اینستاگرام، انتشار به موقع استوری است. ابتدا باید زمان های طلایی پیج خود را پیدا کنید. اگر پیج شما creator یا business باشد، به راحتی از قسمت insight می توانید پربازدیدترین زمان ها را پیدا کنید. معمولاً از ساعت 8 تا 10 شب و زمان استراحت ظهر، بهترین زمان برای انتشار محتوا است. در این زمان ها مخاطبان بیشتری استوری شما را می بینند.

 ترفند سوم: تعامل مؤثر با مخاطب

تعامل مهم‌ترین و اصلی‌ترین کلید موفقیت در اینستاگرام است. چه در مورد انتشار پست و چه در مورد استوری‌ها، حتماً باید تعامل خوبی با مخاطب خود برقرار کنید. اگر بیننده، استوری شما را پاسخ می‌دهد حتماً واکنشی نشان دهید و از او تشکر کنید تا چرخه صحبت و تعامل میان شما طولانی‌تر باشد. تعامل بیشتر با مخاطب یعنی اعتمادسازی بیشتر و در نهایت افزایش بازدید استوری اینستاگرام.

تعامل با مخاطب

ترفند چهارم: استفاده از قابلیت لایو

 قابلیت لایو اینستاگرام یکی از جذاب‌ترین مواردی است که در سال‌های اخیر به این نرم افزار اضافه شده است و به نظر می‌رسد اکثر مخاطبان نیز به آن علاقه زیادی دارند. علاوه بر این هنگامی که انتشار لایو را شروع می‌کنید، آیدی پیج شما در قسمت بالای اینستاگرام برای فالورها نمایش داده می‌شود و این یعنی آشنایی بیشتر آن ها با اسم پیج شما، پیگیری بیشتر از جانب آن‌ها و در نتیجه افزایش بازدید استوری اینستاگرام.

ترفند پنچم: استفاده از پنل افزایش بازدید استوری رایگان

پنل فالوورسینی یکی از بهترین پنل‌های ارایه خدمات شبکه‌های اجتماعی است، از این پنل می‌توانید فالوور بگیرید و از خدمات افزایش بازدید استوری استفاده کنید، همپنین این پنل روزانه فالوور، لایک و ویو رایگان به کسانی که در این پنل اینستاگرام ثبت نام کرده اند ارایه می‌دهد.

برای ثبت نام میتوانید از این فسمت استفاده کنید.   ثبت نام در پنل اینستاگرام