امروزه اینستاگرام به یکی از شبکه‌های اجتماعی مبدل شده است که طرفداران بسیاری دارد. اما برخی از افراد هم دوست دارند از امکانات این شبکه استفاده کنند، بدون اینکه در آن حساب کاربری بسازند. ورود به اینستاگرام بدون حساب کاربری کار پیچیده و دشواری نیست. برای برخی افراد خوشایند نیست اکانت داشته باشند یا اصلا علاقه‌ای به ساخت اکانت ندارند. سازندگان اینستاگرام برای آسایش و راحتی افراد شرایطی فراهم نموده‌اند تا افراد بتوانند وارد برنامه شده و بتوانند پست‌های مورد علاقه خود را ببینند.

اما باید به این نکته توجه داشته باشید که محدودیت‌های زیادی برای شما وجود دارد. که در پایان این مطلب نیز اشاره‌ای به این محدودیت‌ها خواهیم داشت. پس با ما همراه باشید تا روش انجام کار را به شما آموزش دهیم تا بتوانید به راحتی کلیپ‌ها و پست‌های افراد مختلف را مشاهده کنید.

 

آموزش ورود به اینستاگرام بدون ساخت اکانت

اپلیکیشن اینستاگرام برای افرادی طراحی شده است که در این برنامه حساب کاربری دارند. و کسانی که اکانت اینستا نداشته باشند نمی‌توانند از اپلیکیشن استفاده کنند. برای ورود به اینستاگرام بدون حساب کاربری کافیست وارد سایت اصلی آن به آدرس www. instagram. com شده و آی دی افرادی که تمایل به دیدن پیج آن‌ها را دارید. در کادر مورد نظر نوشته و یا سرچ کنید. همچنین می‌توانید عکس‌ها و کلیپ‌های مورد علاقه‌تان را ببینید. این مطلب را باید بدانید که وقتی وارد سایت شدید با صفحه ورود اکانت مواجه خواهید شد. به همین خاطر لازم است حتما آی دی پیج مورد نظرتان را داشته باشید. برای راحتی کار می‌توانید پس از وارد کردن آدرس سایت، آی دی مورد نظر را نیز در ادامه آن وارد کنید.

ورود به اینستاگرام بدون حساب کاربری

 

به عنوان مثال فرض کنید می‌خواهید پیج علی کریمی با آی دی aliiiiiiiikarimi8 را پیدا کنید. برای این کار کافیست آدرس www. instagram. com/aliiiiiiiikarimi8 را در کادر مرورگر وارد کرده تا مستقیما بتوانید. وارد پیج علی کریمی شده و به عکس‌ها و ویدئوهای او مستقیما دسترسی داشته باشید. سپس برای اینکه بتوانید هر پست را مشاهده کنید فقط کافیست روی آن کلیک نمایید. تا بتوانید پست‌ها را تک به تک تماشا کنید.

جستجوی یک پیج بدون داشتن آی دی

گاهی هم پیش می‌آید که به آی‌دی مورد نظرتان دسترسی ندارید و تنها اسم شخص را دارید. برای ورود به اینستاگرام بدون حساب کاربری باید بدانید که با استفاده از روش قبل امکان دسترسی به آن از طریق سایت وجود ندارد. اما باز هم نیازی نیست نگران باشید. فقط کافیست در مرورگر خود و یا گوگل اسم مورد نظر را تایپ کنید. به عنوان مثال فرض کنید به دنبال صفحه اینستاگرام بهرام رادان می‌گردید. در کادر گوگل کافیست عبارت «پیج اینستاگرام بهرام رادان» و یا «بهرام رادان اینستاگرام» را سرچ کنید پیج را برایتان پیدا خواهد کرد. در صورتی که به دنبال پیج بازیگران و یا افراد غیر ایرانی می‌گردید بهتر است هم نام فرد و هم واژه اینستاگرام را به صورت انگلیسی در کادر گوگل تایپ کنید.

حساب کاربری اینستاگرام

 

ورود بدون حساب کاربری چه محدودیت‌هایی دارد؟

ورود به اینستاگرام بدون حساب کاربری شما را با محدودیت‌هایی مواجه خواهد کرد. فقط شما قادر خواهید بود پیج و یا پست‌ها را آن هم در صورتی که پیج شخص، عمومی باشد مشاهده کنید و امکان مشاهده صفحات خصوصی برای شما وجود ندارد. همچنین نخواهید توانست پست‌ها را لایک کنید و یا برای افراد کامنت بگذارید. یک عیب دیگری که دارد هم این است که نمی‌توانید برای افراد پیغام خصوصی بفرستید. نمی‌توانید پست بگذارید و یا فیلم و عکس مورد علاقه‌تان را نشر دهید.

سخن پایانی

ورود به اینستاگرام بدون حساب کاربری فقط شرایطی را برایتان فراهم می‌نماید تا بتوانید سریع و آسان به پست‌ها دست پیدا کنید. اما محدودیت‌های زیادی دارد که ممکن است برای افراد کلافه کننده باشد. به همین خاطر بهتر است اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود کرده و یک اکانت برای خود بسازید تا بتوانید از تمامی امکانات برنامه که برای اعضا در نظر گرفته شده است بهره‌مند شوید.