شاید برای شما سوال باشد که آیا پیام دادن به کسی که در اینستاگرام بلاکمون کرده امکان پذیر است و این که چطوری به کسی که در اینستاگرام بلاکمون کرده پیام بدیم؟ اولین موردی که در این زمان شما باید به بررسی آن بپردازید این است که بررسی کنید که آیا بلاک شده ایم یا مشکل نرم افزاری به وجود آمده است. برای این کار کافی است بررسی کنیم که آیا پروفایل و نمایه او به صورت کاملاً ناگهانی محو شده است و هرچه می گردیم نمی توانیم حساب کاربری او را پیدا کنیم یا این که دیگر قادر نیستیم که استوری و پست های آن فرد را ببینم. اگر این طور است پس قطعا ً آن فرد ما را بلاک کرده و باید به دنبال پیام دادن به کسی که در اینستاگرام بلاکمون کرده است باشیم و علت این کار را جویا شویم و از او بخواهیم که ما را از بلاک در آورد. در این بخش از آموزش اینستاگرام همراه ما باشید.

ساده ترین راه برای پیام دادن به کسی که در اینستاگرام بلاکمون کرده این است که از تلفن شخص دیگری استفاده کنیم . برای مثال از دوست خود بخواهید که آن فرد مورد نظر را در اینستاگرام جستجو کند و او را پیدا کرده و به دایرکت او پیام دهد. وقتی که فردی ما را بلاک می کند تاثیر زیاد بر ما خواهد گذاشت. ممکن است عصبانی شویم و واکنش های مختلفی را از خود نشان دهیم . قبل از این که اقدامی کنیم بهترین راه این است که به فکر پیام دادن به کسی که در اینستاگرام بلاکمون کرده است بپردازیم.

پیام دادن به کسی که در اینستاگرام بلاکمون کردهپیام دادن به کسی که در اینستاگرام بلاکمون کرده و تاثیر روانی آن به فرد

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که توسط دوستان خود یا یکی از اشخاصی که او را دنبال می کردید مسدود شده اید و قصد پیام دادن به او را دارید تا علت این کار را جویا شوید باید خدمت شما عرض کنیم که راه های زیادی برای پیام دادن به کسی که در اینستاگرام بلاکمون کرده است وجود دارد.

رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام اگرچه مزایای زیادی دارند اما تا حد زیادی توانسته اند که زندگیم ا را دگرگون کرده و اغلب اوقات نا امنی ها و نگرانی های بسیار زیادی را وارد زندگی ما کنند. اضطراب رسانه های اجتماعی موضوعی است که مورد بحث روانشناسان و کارشناسان متعددی در سراسر دنیا است. یکی از این موارد مسدود شدن در رسانه های اجتماعی و نادیده گرفتن توسط دوستان مجازی و گاهاً واقعی بنا به دلایل بسیار ساده و ابتدایی است که باعث تشویش خاطر می شود.

شما می توانید یک اکانت دیگر با شماره دیگر درست کنید و به او پیام دهید. یا اگر آن فرد صفحه ای در شبکه های اجتماعی دیگر غیر از اینستاگرام دارد از طریق آن شبکه های اجتماعی به او پیام دهید. اما بهترین کار قبل از پیام دادن به کسی که در اینستاگرام بلاکمون کرده این است که بررسی کنیم که شاید آن شخص با این کارش به ما اطلاع داده که دیگر نمی خواهد از شما پیام دریافت کند یا رابطه ای با شما داشته باشد. بنابراین بهتر است قبل از پیام دادن به کسی که در اینستاگرام بلاکمون کرده به این موضوع فکر کنیم و اگر این گونه بود به خواسته او احترام بگذاریم.

پیام دادن به کسی که در اینستاگرام بلاکمون کرده و تاثیر روانی آن به فرد