اگر شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام عضو باشید، به خوبی می‌دانید که این اپلیکیشن هر چند مدت آپدیت می‌شود. معمولاً بعد از هر بار آپدیت یک امکان جدید به آن اضافه می‌شود. اینستاگرام یکی از جذاب‌ترین شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. یکی از امکانات جذابی که اینستاگرام در اختیار کاربران قرارداده است گذاشتن استوری است. در حال حاضر، استوری یکی از پرطرفدارترین قابلیت‌های این برنامه است. اما بیایید با نحوه استوری گذاشتن آشنا شویم:

استوری اینستاگرام چیست؟

همانطور که از نامش پیداست به معنای گفتن یک داستان است. شما در استوری می‌توانید عکس یا فیلمی که دلخواهتان است را قرار دهید. اینستاگرام برای استوری هیچ محدودیتی قرار نداده است. شما به هر تعدادی که بخواهید می‌توانید عکس و فیلم در استوری خود قرار دهید. تنها نکته درباره استوری اینستاگرام این است که پس از 24 ساعت به طور خودکار پاک می‌شود.

محل قرارگیری استوری ایسنتاگرام

استوری‌ها در قسمت بالای صفحه هوم اینستاگرام شما قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: 5 نکته کلید درباره هایلایت اینستاگرام و افزایش تجربه کاربری در آن

مراحل استوری گذاشتن در اینستاگرام

  1. اینستاگرام خود را باز کنید.
  2. درقسمت بالای صفحه و در سمت راست آن your story را انتخاب کنید و یاصفحه را به سمت راست بکشید.

 

  1. اگر می‌خواهید عکس یا فیلمی که در گالری گوشی موجود است را در استوری اینستاگرام خود قرار دهید، در قسمت پایین صفحه و سمت چپ آن گالری را انتخاب کنید. تصویر دلخواه را انتخاب کنید.

 

  1. اگر می‌خواهید از دوربین گوشی استفاده کنید روی دایره وسط صفحه بزنید. اگر می‌خواهید فیلم بگیرید باید انگشت خود را روی دایره نگهدارید.

  1. گزینه send to را انتخاب کنید. عکس یا فیلم انتخابی شما در استوری شما قرار گرفته است.

 

بیشتر بخوانید: 12 قابلیت جدید استوری اینستاگرام در سال 2021

اما استوری قابلیت دیگری نیز دارد. و این قابلیت امکان استوری کردن پست‌های اینستاگرام خود و یا کاربران دیگر است.  که ما آموزش آن‌ را با تصاویر برای شما در این مقاله آورده‎‌ایم.

  1. صفحه اینستاگرام خود را باز کنید. پستی که می‌خواهید استوری کنید را انتخاب کنید. روی گزینه‌ای که در عکس زیر آمده است بزنید.

  1. سپس گزینه Add post to your story را انتخاب کنید.

3.گزینه Send to  زا انتخاب کنید. پست انتخابی شما در استوری قرار گرفته است.

 

فالوورسیتی

با استفاده از تمام امکانات اینستاگرام می‌توانید صفحه‌ای جذاب‌تر برای مخاطبانتان داشته باشید. برای آشنایی با سایر امکانات اینستاگرام می‌توانید به بخش وبلاگ سایت ما سری بزنید. همچنین اگر در فکر افزایش تعداد فالوورهای خود هستید، فالوورسیتی می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. هم می‌توانید از فالوورهای رایگان ما استفاده کنید و هم در صورت علاقه، برای افزایش فالوور خود کمی هزینه کنید تا سریع‌تر به نتیجه برسید.