بوکمارک کردن و غیر فعال کردن کامنت پست های اینستاگرام – یکی از پرکاربرد ترین شبکه های اجتماعی اینستاگرام می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد در نظر داشته باشید که اگر شما می‌خواهید از اپلیکیشن اینستاگرام کسب درآمد کنید باید اطلاعات خود را نسبت به این اپلیکیشن روز به روز به روز رسانی کنید چرا که اینستاگرام دائماً در حال به روز رسانی می باشد.

در این مطلب قصد داریم دو قابلیت جدید اینستاگرام یعنی بوک مارک کردن و غیر فعال کردن کامنت های اینستاگرام را برای شما بازدید کنندگان گرامی شرح دهیم تا بتوانید در اکانت خود در صورت نیاز از این دو قابلیت استفاده نمائید پس این مطالب را با دقت مطالعه کرده و اگر سوال یا پرسشی داشتید می توانید با مشاوران ما تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند.

بوک مارک کردن چیست ؟

بوک مارک کردن یعنی شما پست های مورد علاقه خود را در یک دسته بندی مشخص قرار دهید اکانت شما بخشی به نام بوک مارک وجود دارد که شما می توانید هر پست مورد پسند تان را بوک مارک کنید در دسته‌ بندی‌ های خواص خود در داخل بوک مارک قرار می گیرد شما در هر زمان که تمایل به تماشای پست های مورد علاقه خود یا همان بوک مارکشده ها شدید می توانید به بخش بوک مارک مراجعه نمایید قبل از آپدیت اینستاگرام شما اگر پستی را پس از آن کرده بودیم و برای دفعات بعد اگر نیاز داشتید به آن پست مراجعه کنید باید به قسمت تنظیمات رفته و پوست های لایک شده را نگاه می کردید تا بتوانید پست مورد پسند خود را دوباره مشاهده نمایید اما با اضافه کردن ویژگی بوک مارک در اینستاگرام شما کافیست پست مورد نظر را ذخیره نمایید.

آموزش بوک مارک کردن پست های اینستاگرام

قبل از آموزش بوک مارک کردن و پست ها اپلیکیشن اینستاگرام موجود در تلفن همراه خود را آپدیت نمایید تا آیکون جدید که بسیار شبیه به مدال های افتخار می باشد را در اینستاگرام خود مشاهده نمایید شما می توانید تمامی عکس ها ویدیو ها و هر پست دیگری را که مشاهده کردید و مورد پسند شما بود بوک مارک کنید.
بوک مارک کردن پست اینستاگرام بسیار راحت می باشد و هیچ‌گونه پیچیدگی به همراه ندارد در ادامه عکسی را برای شما قرار داده ایم تا شما به راحتی بوک مارک کردن را یاد بگیرید و پست مورد نظر را به لیست پست های مورد علاقه خود یا همان آرشیو بوک مارک اکانت اینستاگرام اضافه نمایید.

بوک مارک کردن چیست ؟

آیکون بوک مارک را در عکس بالا برای شما نشان داده ایم شما کافیست پست مد نظرتان این آیکون را لمس کنید و به همین راحتی به بخش بوکمارک اکانت شما می رود و در هر زمان که خواستید می توانید به آرشیو بوک مارک شده ها رفته و پست را مجدداً مشاهده نمایید در نظر داشته باشید که تنها شما قادر به دیدن پستهای شده اکانت اینستاگرام خود هستید هیچ شخص دیگری قادر نخواهد بود ببیند که شما چه پست هایی را برای خود ذخیره کرده اید.

آموزش غیرفعال کردن کامنت پست های اینستاگرام

یکی دیگر از ویژگی های جدیدی که به نسخه اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شده است غیر فعال کردن کامنت پست اینستاگرامی باشد که شما می توانید برای پست هایی که در اینستاگرام منتشر می کنید به راحتی کامنت های پست مورد نظر خود را غیر فعال کنید در این صورت  هیچ کاربری یا فالوورای شما نمی تواند نظر خود را ثبت یا برای شما کامنت ارسال کند.
شما به راحتی می توانید کامنت های پست اینستاگرام خود را غیر فعال کنید هیچ‌گونه پیچیدگی ندارد برای این کار شما ابتدا پستی را که میخواهید کامنت های آن را غیرفعال کنید را انتخاب کنید و سمت راست آیکون سه نقطه را لمس کنید در بین گزینه هایی که باز می شود شما با انتخاب گزینه Turn Off Commenting می‌توانید کامنت های خود را غیر فعال کنید.

نکته : اینستاگرام همه روزه در حال آپدیت و به روز رسانی می باشد شما نیز جهت استفاده و بهره مندی از قابلیت های به روز اینستاگرام باید اطلاعات خود  را طبق اینستاگرام به روز نمائید. تا بتوانید به خوبی  از اینستاگرام که یکی از پرکاربرد تربن شبکه های مجازی می باشد کسب درآمد کنید .